Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dovolím znovu zeptat, jestli už se autorovi nebo jeho nadšeným příznivcům podařilo vykoumat, jak konkrétně CvT vysvětluje naši mládeži která pravda je ta opravdu pravdivá.

Zatím se mu svoje obvinění nepodařilo doložit - přesněji řečeno se o to vůbec nepokusil. To o něčem svědčí.

1 0
možnosti

Pamatuji si to správně, že pan Pánek byl spolu s panem Drahošem jedním z prvních signatářů "Výzvy vědců"?

1 0
možnosti

F41i61l19i78p 90K98ř66í65ž

20. 8. 2018 14:56

Bla bla bla, pořád dokola.

0 0
možnosti

Tak to pořád dokola nečtěte. Já se občas ráda přesvědčím, že se spousta lidí ještě nezbláznila a používá mozek v rozporu s líbivými řečičkami a nefunkčními ideály tzv. "elit".

3 0
možnosti

J11a79n 53R26á25ž

18. 8. 2018 15:33

Mám vážné pochybnosti, zda politicky (pro někoho) prospěšná organizace "Člověk v tísni", tvářící se jako neziskovka, ale s rozpočtem 1,750 miliardy(!!) Kč, kde položku příjmů tvoří dotace většinově poskytnuté zahraničními dárci, je natolik potřebná českému občanovi, aby na její činnost přispíval zcela nedobrovolně také svými daněmi.

24 0
možnosti

Mně by zajímalo, na co přispíváte svými daněmi dobrovolně. :-P

1 0
možnosti

Člověka v tísni založila ČT, bývalý soudruh Štětina a Pánek.

Vám karma. R^

10 0
možnosti

Panu Pánkovi jen tolik, to že nad jejich NGO nebude vlát naše vlajka mi žíly netrhá, ba naopak.:-)

7 0
možnosti

Výroky i činnost pana Pánka jsou jakýmsi novodobým VÚMLem. Právě díky lidem jako on jsem přestal podporovat pochybné organizace jako ČvT a Lékaři bez hranic a raději podporuji místní charitu, o které vím co dělá a hlavně kdo ji vede a jak pracuje;-)

24 0
možnosti
  • Počet článků 270
  • Celková karma 31,72
  • Průměrná čtenost 1987x
Mediální prostor je plný zajímavých názorů, ale možná v něm chybí ten můj.

Seznam rubrik