Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Taky jsem byla venku a chtěla si dát zmrzlinu. 25,- Kč za kopeček jsem ale považovala za zlodějinu, tudíž jsem se napila vody a předraženou zmrzlinu si může prodejce vetknout za klobouček. Zloděje podporovat nebudu.

1 0
možnosti
VV

Smim se zeptat, zda jste nebyl prelozen z Prahy nekam na Sokolovsko?

0 0
možnosti
Foto

Tož není to špatné, ale kde je ten boj?

0 0
možnosti
JZ

To já raději hledám způsoby jak vydělat peníze a do hospod chodit nepřestanu. Inu, kdo chce hledá způsoby, kdo nechce hledá důvody. Já si nestěžuji. :-)

1 0
možnosti
Foto

Kdo chce podporovat výkuky, co si své covidové rány léčí na zákaznících, tak budiž mu to přáno:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 270
  • Celková karma 31,72
  • Průměrná čtenost 1987x
Mediální prostor je plný zajímavých názorů, ale možná v něm chybí ten můj.

Seznam rubrik