Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J63a24n 11K73a44r55a80s35e19k

24. 2. 2023 13:03

ono se nic neji tak horke, jak se to uvari.

V Nemecku se do toho zakony oprely 3 spolkove zeme (Badensko-Wuerttembersko, Bavorsko a Dolni Sasko) , tedy zeme , kde je ten automobilovy prumysl. A v Badensku -Wuerttembersku jsou dokonce Zeleni nejsilnejsi partaj a vedou vladu a delaj co muzou, aby se ten nesmysl nejak 'rozvolnil'.

Takze klidek, oni i v Nemecku maji nekteri lide rozum, hlavne kdyz to ohrozuje jejich kseft a ja verim, ze to nejak osetri.

Ceska vlada (a Slovaci) by se mela s temi jmenovynymi spolkovymi zememi dat dohromady a spolecne to nejak zarazit.

0 0
možnosti
PS

P62e59t93r 52S71k91á98c82e71l

24. 2. 2023 21:17

Moloch byrokratů v Bruselu se těžko zaráží, nejlepším řešením je opustit nefunkční spolek. V demokracii by to neměl být problém splnit vůli lidu, že?

0 0
možnosti
JV

Autor prostě mohl jenom napsat, že nesouhlasí se zákazem prodeje aut se spalovacím motorem, který ovšem (možná) nastane až v roce 20358-o Problémy našeho venkova jsou vážné, ale emisními normami způsobeny nejsou!

0 3
možnosti
Foto

A47l66e17š 82M72e70r77t45a

21. 2. 2023 15:47

Autor se věnoval jednomu z dopadů zákazu aut se spalovacím motorem, který pro obyvatele venkova nebude asi přínosem.

4 0
možnosti
MB

Eurolátům a greendealistům o životní prostředí a klima nikdy nešlo. Cílem je likvidace svobodné individuální mobility.

1 0
možnosti

Chuzi spis auta znevyhodnuji

1 0
možnosti

Driv na venkove auta taky moc nebyla a liditam bydlelo vice nez po rozsireni automobilsmu. Proste proto,ze tam byly i sluzby a dopravbi spojeni

0 0
možnosti

A hlavne tam byla ohodnoceba prace

0 0
možnosti
Foto

I67v28o 14P64a56v44e94r75a

20. 2. 2023 7:28

Dobrý den, paušalizujete a to nikdy není dobré. A opomínáte fakt, že nic se neděje bez příčiny.

Taky koukám při dojíždění do práce na poloprázdné autobusy, kterými jsem před 30-ti lety jezdil do školy. Je možné, že je pro nezájem pasažérů také jednou provozovatel zruší, a že toho budu jednou coby důchodce litovat.

Taky si pamatuji, jak radost z akcí a slev přiměla mé sousedy startovat v 90-tých letech své Žigulíky a Fafority a organizovaně vyrážet na nákupy do nových supermarketů. Dnes řada z nich nostalgicky vzpomíná na malý obchůdek místního občana ve vesnici, kterému ale nedali vydělat. Tak ho radši před krachem zavřel a nechal se zaměstnat ve fabrice v nedalekém městě.

Nic se neděje bez příčiny, a na výsledky svých rozhodnutí si musíme někdy i počkat.....

3 1
možnosti
Foto

A12l27e41š 12M86e10r39t55a

20. 2. 2023 10:23

Pravda, není vesnice jako vesnice, někde ty obchody a hospody fungují. Ovšem to nic nemění na tom, že praktický zákaz aut se spalovacími motory a tím omezená mobilita obyvatel velké části venkova není dle mne to pravé ořechové.

4 0
možnosti
VL

Asi 14 dnů zpátky tady běžela informace, že:

- v Německu měl proběhnout soud s ekologickými aktivisty, kteří se na protest proti emisím osobních aut přilepili k dálnici a ohrozili bezpečnost a plynulost provozu. Aktivisté k soudu nepřišli, protože letadlem odletěli na druhou stranu zeměkoule na dovolenou. Na kritiku novinářů, že ten let letadlem přinesl mnohonásobek emisí než osobní auto, představitel aktivistů odpověděl. Ano, k dálnici se přilepili jako aktivisté našeho spolku, ale na dovolenou letěli jako soukromníci.

Bez komentáře.

13 0
možnosti

A jak to souvisí s tématem blogu?

Jinými slovy, buď jste fanatický hlupák a nebo jste si spletl diskuzi. Fakt, že ekofašisty také nemusím, na tom nic nemění.

0 1
možnosti
Foto

To je hodně zjednodušený pohled. Problém venkova je úplně mimo Euro 7. Podstata je jinde.

0 3
možnosti
ZZ

To Euro 7 ten venkov jen dorazí.

;-(

6 0
možnosti
JT

J37a91n 56T97r73n19k77a

19. 2. 2023 18:48

No co, nakoupí si elektrokola zapřáhnou aspoň 4 před příves a dojedou s tím všude kam potřebujou, proste moderní čtyřspřeží. A na 2-3 elektrotraktory se vesnice taky složí, ty budou sdílené jak si EU přeje. A na žně dojedou mešťáci jako dřív. I z pražské kavárny jiste přijedou.

1 0
možnosti
PD

Mate velmi usmevnou predstavu o fungovani venkova, ktera ne uplne odpovida realite. Jelikoz je cely vas blog postaven na teto “vasi” realite, pak logicky zavery z nej plynouci, jsou takze funkcni jen pro “vase” videni sveta. Coz vlastne asi neni spatne :-).

2 12
možnosti
TB

Naopak.... lidé na vesnicích jsou na autech závislí a většinou to nejsou ti, co mají nadprůměrné příjmy.... takže ti rozhodně na drahá elektroauta mít nebudou....

15 0
možnosti
VP

Ona se nabízí otázka jestli má nějaký reálný důvod snažit se udržovat tolik polovylidněných vesnic. Velká část z nich stejně funguje jen jako noclehárny. Místo dvaceti vesnic ve stylu deset domků a jedna křižovatka by mohlo být jedno maloměsto ve kterém by pak už mohla být práce, fungující MHD, služby i kultura.

0 14
možnosti
JB

A nebo rovnou pracovní lágr, ne?

4 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS