PB

Vzhledem k tomu, že vás je nutné neustále kontrolovat, prověřovat a odhalovat vaše účelové "omyly", tak jsem si vámi zmíněný balíček Fit for 50 vygooglil a vylezlo mi:

Klimatický balíček Fit for 55 byl Evropskou komisí představen v červenci 2021. Jedná se o soubor návrhů na revizi a aktualizaci právních předpisů EU a na zavedení nových iniciativ s cílem zajistit, aby politiky EU byly v souladu s cíli v oblasti klimatu, na nichž se dohodla Rada a Evropský parlament. Balíček je součástí širší strategie Evropské unie k dosažení uhlíkové neutrality do roku 2050 známé jako Zelená dohoda pro Evropu. ----

Což se shoduje přesně časově s bruselským automatem na podpisy Green Dealu Andrejem Babišem.

Vy však tvrdíte: Také ODS má máslo na hlavě, vždyť právě české předsednictví v jeho režii, připravilo nechvalně známý balíček Fit for 50

Můžete mi ten zásadní rozpor vysvětlit?

Foto

Dobrá tedy, balíček byl možná představen jako návrh už za Babiše, ale za našeho předsednictví byl dojednán a posleze schválen. Spokojen.

DR

"Pikantní je, že část liberálů a konzervativců spolu kandiduje v koalici SPOLU, což je poněkud unikum, které může některé voliče poněkud mást, ale možná, že toto je vlastně účelem."

Účelem tohoto koaličního guláše je spíše opět dosadit ke korytům předem vybrané staré známé firmy. Ale o této volební šaškárně Bratrstva kočičí pracky už se toho myslím napsalo dost.

Foto

Můžete mně vysvětlit jaké je rozdíl mezi konzervativcem a nacionálním konzervativcem. Zajímám se o konzervatismus a naposledy jsem četl knihu filosofa Rogera Scrutona " Jak být konzervativcem" , ale na takový pojem jsem nikde nenarazil.

Foto

Stát, národ, jsou atributy konzervatismu, ale pouze jedny z jeho atributů. Když ovšem postavíte tyto atributy do popředí, tak lze mluvit o nacionálním (národním) konzervatismu.

  • Počet článků 270
  • Celková karma 28,94
  • Průměrná čtenost 1987x
Mediální prostor je plný zajímavých názorů, ale možná v něm chybí ten můj.

Seznam rubrik