Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Teď neotravujte s letním časem, válčí se!

3 1
možnosti
Foto

Kupodivu máte pravdu.

3 0
možnosti
Foto

A nezavedli jste náhodou střídání času vy komunisté?

2 4
možnosti
Foto

No, za Rakouska - Uherska tady ještě nebyli, ale možná máte lepší informace:-)

7 1
možnosti
ST

Nejste odborník ani politik, tak já Vám tu naivitu tedy odpouštím.

7 0
možnosti
AM

A96d76a31m 12M82a20l72ý

23. 3. 2023 7:21

Kdo drží pana autora v tomto pro něj hrozném státě?

Jistě jsou země, kde mají vládu, která je mnohem blíž jeho představám (namátkou Bělorusko, KLDR)

12 9
možnosti
Foto

Jó, moc věcí se mi tady nelíbí, stejně jako se mi nelíbí moc věcí např. v KLDR, ale jsem patriot, takže to v tom hrozném státě nějak vydržím.

4 3
možnosti
  • Počet článků 270
  • Celková karma 28,94
  • Průměrná čtenost 1987x
Mediální prostor je plný zajímavých názorů, ale možná v něm chybí ten můj.

Seznam rubrik